Workshop Klantgericht Denken & Doen
Op dinsdag 6 maart a.s. organiseert AV Integrate een gratis workshop event voor account managers en project managers in de audiovisuele branche. Tijdens de workshops helpen we je de juiste vragen te stellen aan de klant en om bestaande klantrelaties te verdiepen. We geven je een korte basis audio training en leren je om je klant het beste hierin te adviseren.
14.30 Inloop
15.00 Handvatten bij audio aanvragen
Richard Grevelink
17.00 Diner, aangeboden door AV Integrate
18.00 Klantgericht denken en doen
Martin Beld
20.00 Einde + netwerkborrel
Richard Grevelink - Handvatten bij audio aanvragen
Overal moet audio in, van productiehal tot high-end meetingrooms. Wij geven je de must-knows in het specialisme van audio, zodat jij dé gesprekspartner wordt voor de meest uiteenlopende projecten. Je krijgt een basis audio training, zodat je weet welke vragen je moet stellen bij een aanvraag. Hierdoor word jij die adviseur die echt met de klant mee kan denken tot een perfecte oplossing.
Martin Beld - Klantgericht denken en doen
Met het juiste product of dienst al in huis, help ik je om ook in de klantervaring het verschil te maken. Niet alleen face-to-face, maar ook in andere belangrijke contactmomenten. En niet alleen om nieuwe klanten te binden, maar vooral om loyale klanten te creëren! Tijdens de workshop vergroot je je kennis en vaardigheden om
klantgericht te kunnen acteren en je gesprekken professioneel te kunnen sturen.
• Drie musthaves voor optimale klantervaringen!
• Wat verwachten klanten tegenwoordig?
• En, hoe kun je die verwachtingen managen?
• Hoe maak je van een tevreden klant een loyale klant?
• Welke vraagstellingstechnieken kun je toepassen?
• Wat is jóuw meerwaarde en hoe verkoop je die?
We gaan praktisch aan de slag, zodat je na de workshops handvatten hebt om nóg succesvoller te worden in dát waar je al goed in bent! Er zijn maximaal 8 plaatsen
beschikbaar dus wees er snel bij!
Locatie:
AV Integrate
Bedrijvenweg 2
7161 AJ Neede
HIER AANMELDEN